mandag, juli 03, 2006

Med og Uten en tråd

Dagens katastrofe orker jeg egentlig ikke å blogge, men ok…på utallige oppfordringer:
Jeg sier bare ”mobilregning fra Telenor”. Jeg snakket med Aina på kundetelefonen 09000 og hun skulle prøve å hjelpe meg etter beste evne. Håper hun er en engel, for den fakturaen var virkelig drøj: T-bane bot og riper i lakken blir bare småbagateller i forhold til denne regningen.


Men stiftene til stiftemaskinen min kostet bare 14,-, og damen på Ark var medfølende og sa at det er kjedelig å kjøpe stiftemaskin når haugene med stiftene man hadde liggende ikke passer. Jeg smilte tappert gjennom tårene til den vennlige damen.

Så lenge helsa er i orden så skal man ikke klage, man får ingenting med seg dit man drar. Dessuten passer den dyre trange buksen selv om jeg har lagt på meg. + at det trådløse nettverket funker som f.. i hele bakgården her på Tullinløkka (fra Start :).

Sitter akkurat og hører på radioen at man får kjøpt Kiss effekter…alt fra kondomer til likkister.

Den røde tråden i denne bloggen blir altså: Rovdyrkapitalisme!

Ingen kommentarer: