onsdag, april 05, 2006

Volapük plakat

7 kommentarer:

ninsve sa...

Så fin plakat. (Blir det tyrefekting også?) Gleder meg til å høre deg. Og de andre.

Jorunn Solli sa...

Jeg skal bare lese en forkortet "Stream of consciousness" tekst på et par tre minutter. Ellers gleder jeg meg først og fremst til å treffe gode venner og drikke moderate mengder vin. Håper virkelig ikke det blir tyrfekting. Vi får heller ta den sosialdemokratiske viren og skyte et par kuer som står tjora fast i en bås og etterpå gå å skryte av at vi er tøffe jegere.

Maren sa...

Go Jorunn :)

Fin plakat, ja.

Jorunn Solli sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Jorunn Solli sa...

Takk O du jente Fra sjøen. Maren er en dansk form av Marina, som er en feminin form av Marinus, som kommer fra et romersk slektsnavn som betyr "fra sjøen"

Jorunn Solli sa...

Plurabella som anmelder: http://boraplurabelle.blogspot.com/2006/04/jorunn-superstar.html Synes virkelig hun er god, men det er mulig jeg er innhabil…
;-/

ninsve sa...

Du er meget habil du Jorunn, du er bare ikke så god til å lage lenker, så jeg lager en for deg her til post "Jorunn SUPERSTAR".
Plurabella er jo et ærlig menneske, så jeg mener du bare skal ta all skryten til deg uten blygsel eller andre forstyrrelser.