søndag, juli 16, 2006

Ordet er fritt


Fritt Ord oppretter ny kulturinstitusjon -
Litteraturhuset i Wergelandsveien 29 i Oslo”

Ååå som jeg gleder meg. Det kommer til å bli utrolig superfint. Det er jeg helt sikkert på. GRATULERER og ca en million ektefølte smilefjes ;o))))))))) etc…og i overkant av 7 trillioner jippey til alle initiativtakerne, alle primus motorer og de få perpetuum mobile.

Takk Plurabella som sendte en informativ sms den 7.juli:
”Leser i klassekampen i dag om Litteraturhuset.
Det må jo være stedet for alle seminarene
du skal arrangere fremover!”

Stokk om på bokstavene og Fritt Ord og det blir: Drit Fort.
Slagordet må da bli:
Litteraturhus Nå! Drit fort.
Men tror ikke det blir en realitet før
høsten 2007.

Jeg har for øvrig, etter mye om og men, klart å legge inn et skogsbilde på jorsolbloggen.

Å sånn går no dagan…

6 kommentarer:

ninsve sa...

Blir spennende å se om det blir et sted for oss.
Uansett ser jeg fram til det derre seminaret.... Jeg burde få lest Hamlet igjen, favorittShakespearstykket, som jeg så sikkert 100 ganger da det gikk på Oslo Nye Teater for endel år siden. Jeg jobba nemlig som billettør der en periode. Det var mest gøy når de spilte Hamlet og Brødrene Karamasov, alle de andre stykkene husker jeg ikke, de liksom morsomme, festelige, bortsett fra Arsenikk og gamle kniplinger da.

Jorunn Solli sa...

Stokk om på bokstaven i Hamlet...hva får vi: Lem hat.
Jeg har lyst til å leie filmer av stykkene til Shakespear. Kanskje du vil se noen sammen med meg her i rekkehuset, men først må jeg få vasket her. Umenneskelig mye skitt her.

Lindkvist sa...

Hei. Og takk for lenke til bloggen min. Så at du hadde en egen post om den også. Det var jo hyggelig. Rakk ikke å legge inn kommentar da, men legger nå inn en her!

Jorunn Solli sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Jorunn Solli sa...

Heisan fru kvist Jeg slettet innlegget da jeg plutelig ble sjenert og redd for å virke for ivrig :-) Jeg kommer til å følge med på bloggen din.

Lindkvist sa...

Det var bra! Jeg var redd du hadda oppdaget noe du ikke likte.

Hilsen Lindkvist
(ikke så veldig paranoid)