tirsdag, februar 17, 2009

Han sitter ved respatexbordet mitt og spiser kneip med honning – jeg ser på den tyggende munnen som jeg kyssa i går. Han drikker melk av en blå keramikkopp. I går sa han at jeg så tykkere ut uten klær. Han sier han liker å våkne i egen seng. Han blunker og sier at dette var et hyggelig stevnemøte. Han sier han er blakk. Han sier at det var gøy å være sammen med meg. Han sier at melk er bra for fyllesjuke. Han sier han er filmfotograf og treffer mange spennende folk hele tiden. Han sier at jeg har et interessant menneskesyn. Han sier at melk dårlig for fordøyelsen. Han sier at det går mange fine filmer på kino for tiden. Han sier han er allergisk for vepsestikk og kan nesten dø av det. Han sier han egentlig ikke har tid til å gå på fylla. Han sier han har deadline neste mandag.
Jeg har hørt at honning har blitt brukt til å balsamere døde, sier jeg.

Ingen kommentarer: