tirsdag, februar 10, 2009

Helt sort ble dagen likevel ikke


En dårlig start, endte dagen i går med en fabelaktig hyggelig fotosesion for Stines herlige firmaet Helt Sort. Vi var tre fire damer som jobbet hektisk mens vi drakk bitte litt vin og snakket om klodens framtid (modellen fikk bare hvit vin for at hun ikke skulle få blå tenner). Stylisten måtte dra hjem til mann som ventet, men før hun forsvant, sprayet hun modellen med hårspray i ansiktet for at sminken skulle holde seg (!) Det var helt nytt for meg, i likhet med en hel del annet som jeg fikk vite den kvelden ;-) Jeg har ikke fått bearbeidet helfigurbildene ferdig enda, men de kommer etter hvert. Gled dere for June er nemlig vakker i full size også (-:


Gründer for Helt Sort: Stine Oldertrøen
Sylist: Merete Hanslien fra Auster Salong Bryn.
Modell: June Ailin Bonsaksen
Foto: Jorunn Solli

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, modellen er vakker og det sorte satt som pålimt kroppen hennes;)
God hælj fra l-Line:)

Jorunn Solli sa...

Ja, hun er ven & vakker. Si ifra hvis du vil være modell ;-)))

Anonym sa...

takk for komplimentet, Jorunn:)
Men du vet, jeg er snart gift...
Du kan heller kansje ta ett brudebilde av meg og isBjørnen!

;)

Jorunn Solli sa...

Når? Jeg skal holde av studioet ;-)

Anonym sa...

...Vel, det er ikke bestemt ennå...;) Regner med at det blir i år, haha!!